
A gépekkel és a járművekkel kapcsolatos hirdetései a weboldal összes nyelvi változatában megjelennek a specifikációk automatikus lefordításával.
Minden egyes hirdetés tartalmazhatja a termék részletes leírását, melyhez korlátlan számú fénykép és videó is mellékelhető, valamint a cége, és annak kapcsolattartási adatai is megadhatóak.
A cégére vonatkozó összes adat, beleértve a kapcsolattartási adatokat, a hirdetéseket és a weboldalon való együttműködés hosszát, egy oldalon található.
Mindez segíti az adatok centralizálást, az ügyfél bizalom kiép1tését, és a márka megítélését is fokozza.
A cége az eladói jegyzékbe is be fog kerülni, ahol a vevők könnyedén fognak tudni a listák között keresgélni.
Ez egy különösen költséghatékony funkció, amely lehetővé teszi, hogy a hirdetései egy speciális rovatban, a rendes hirdetések felett, színnel kiemelve kerüljenek megjelenítésre.
Ez a fajta megjelenítés jobban fel fogja kelteni a potenciális vásárlók figyelmét, ami jelentősen megnöveli a megtekintések számát és a hirdetés iránti érdeklődést.
A reklámozott hirdetés formájában hirdetett gépek esetén sokkal nagyobb az esély a sikeres eladásra.
A tökéletes eszköz az értékesítés és a márka ismertségének növelésére.
A/az Agronetto oldalon hirdetett termékeinek vagy a szolgáltatásainak reklámozása különálló szalagcímek formájában történik, ezáltal felkeletve a célközönség figyelmét, valamint ezáltal esetleges ügyfeleket vonzva a weboldalra.
A szalagcím mérete, és elhelyezése egyedileg kerül kiválasztásra.
A hirdetések listája
Az ügyfelek hozzáférhetnek a hirdetések statisztikai oldalához, amely az értékesítéssel kapcsolatos főbb mutatókat tartalmazza.
Ezen adatok teszik lehetővé a hirdetések teljesítményének követését, elemzések készítését, valamint a sikeres stratégia kidolgozását.
Az ügyfeleknek lehetőségük van mind az egyes modellek, mind pedig a gépkategóriák árstatisztikáinak megtekintésére, amely segít meghatározni az árképzési irányelvet, valamint kidolgozni a hatékony értékesítési stratégiát.

Ez egy jó lehetőség a nagy készlettel rendelkező vállalatok számára. Ezzel lehetővé válik a hirdetések más weboldalakról való átvitele, vagy pedig a/az Agronetto -ből más weboldalakra való áthelyezése.
Ezzel kiküszöbölhető az időigényes, kézzel történő átmésolgatás, és ez jelentősen fel is gyorsítja, valamint le is egyszerűsíti a hirdetések feladását és szinkronizálását.
Ez a funkció teszi azt lehetővé, hogy a céges hirdetéseit automatikusan közzétegye a saját közösségi média oldalain. Ez egy igazán hatékony eszköz a további reklámozáshoz és az érdeklődők szélesebb körének eléréséhez.
Ez az eszköz teszi lehetővé, hogy a/az Agronetto oldalról a hirdetések az ügyfél egyéni weboldalára, különálló rovatként átvitelre kerüljenek. Ez azon cégek számára lehet érdekes, akik saját, egyedileg tervezett weboldallal rendelkeznek, és nem kívánják a weboldal egységét megbontani, ugyanakkor érdekli őket a/az Agronetto oldalról származó hirdetések exportálása is.
A hirdetések egy különálló rovatban, mentett listával és szűrőkkel kerülnek megjelenítésre.
Ez a funkció csak a PRO fiókkal rendelkező felhasználók számára érhető el. Az ilyen felhasználóknak a/az Agronetto oldalon a weboldal készítő segítségével van lehetőségük gyorsan létrehozni a saját weboldalukat.
A weboldal hosztolása az ügyfél domainjén, vagy a/az Agronetto aldomainjén keresztül történhet. Ez egy egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb megoldás összehasonlítva ezt azzal, hogy ha ugyanezen feladat harmadik-feles ügynökségek felé kiszervezésre kerülne, miközben javítja a felhasználói élményt, növeli a márka piaci helyzetét, és megalapozza az ügyfelek lojalítását.
A "Megújítás" funkcióval a hirdetés a hirdetési lista elejére kerül áthelyezésre. Oda, ahová az új hirdetések kerülnek megjelenítésre, miközben az egyes hirdetések lejjebb kerülnek, amelyeket az esetleges vevő már nem is fog látni.
Ezzel a funkcióval a hirdetése vissza fog kerülni a hirdetési lista elejére. Automatikus megújítás beállításra is lehetőség van, így ez a folyamat automaitkusan történik, anélkül hogy a hirdetések tényleges hirdetési listában lévő helyzetét figyelni kellene. Az automatikus megújítási opciók (a hét napjai, a megújítás időpontja és gyakorisága) egyénileg konfigurálható.
Ezen szolgáltatással új hirdetések kerülnek azon felhasználók számára elküldésre, akik feliratkoztak az ilyen jellegű hirdetésekre, egy adott kategória, modell és egyé szűrők kiválasztásával. Ezáltal a hirdetés a leginkább releváns és a leginkébb érdeklődő közönséget éri el.

A szalagcím hirdetések ideális eszközt jelentenek egy olyan cég nyilvános profiljának fenntartásához, amelyet már bizonyos körökben jól ismernek, továbbá ez az új szereplő piacra lépésére is lehetőséget biztosít.
Mindez abban is segít, hogy kitűnjön a versenytársai közül, valamint hogy felkeltse az esetleges ügyfelek figyelmét.
A szalagcím hirdetések szélesebb közönséghez jutnak el, mivel azokat az összes olyan weboldalra látogató személy látni fog, akit érdekel az adott termék, vagy szolgáltatás kategória.
Ezen hirdetési forma már a weboldalra való lépés pillanatában segíti felkelteni a célközönség figyelmét.
A szalaghirdetések a weboldalára való kattintásra ösztönzik a látogatókat, ezáltal átirányítva az esetleges ügyfeleket.
A szalaghirdetése, ha az megfelelő kategóriába kerül elhelyezésre, akkor arra azok a látogatók fognak rákattintani, akik kifejezetten érdeklődnek a termékei vagy a szolgáltatásai iránt.

Azért, hogy a lehető legjobb eredmények elérésre kerüljenek, a házon belüli marketing ügynökségünk, a Linemedia Digital széleskörű marketing szolgáltatásokat kínál az e-kereskedelmi projektek és a nehézgép-kereskedők számára.
Ez tartalmazza a keresőmotor alapú, valamint a közösségi média oldalon keresztüli reklámozást, a remarketinget, valamint az előzetes audit és elemzés alapú, átfogó marketing stratégiák kidolgozását.
A Google Ads kereséséi hirdetéseinek beállítása lehetővé teszi, hogy a hirdetései a Google keresési eredményeinek legfelső helyére kerüljenek, ezzel megcélozva a felhasználók legfontosabb keresési lekérdezéseit.
Mindez abban fog segíteni, hogy a célközönség érdeklődése jobban felkeltésre kerüljön a szolgáltatásai vagy a termékei iránt.
Dinamikus remarketing beállítás. A hirdetései "követni" fogják a weboldalára fellépő, valamint a hirdetései után érdeklődő felhasználót, és azok más weboldalakon is "meg fogják" az érdeklőt találni.
Mindez egy igazán hatékony módja annak, hogy az emlékeztesse az érdeklődket az ajánlataira, valamint hogy az esetleges ügyfeleket az ajánlataira való visszatérésre ösztönözze.
A célzott hirdetések szakszerű megadása a közösségi média oldalakon. A hirdetését a leginkébb érdeklődő célközönség fogja látni.
